طراحی و اجرای کناف در کیش

کناف نام تجاری گچبرگ یا پانل گچی می باشد. این محصول ریشه در کشور آلمان دارد و نام مخترع و بنیان گذار آن نیز کناف می باشد. در حال حاضر شرکت کناف توسط خانواده کناف در دنیا اداره می شود. عموما گچبرگ کناف در ضخامت 12/5 میلی متر در چهار نوع زیر تولید و به بازار عرضه می شود:
  1. گچبرگ RG از یک هسته گچی درون کاغذهای محکم تشکیل شده است. رنگ کاغد سفید بوده و برای محیط های خشک مناسب است. گچبرگ آر جی به دلیل قیمت مناسبی که دارد بیشترین سطح تولید در ایران برا به خود اختصاص داده است.
  2. گچبرگ MR از یک هسته گچی با مواد خاص داخل کاغذ سبز رنگ مقاوم در برابر رطوبت پوشیده شده است. گچبرگ ام آر برای محیط های شرجی استفاده می‌شود و در رده دوم پر مصرف ترین پانل‌ها قرار دارد.
  3. گچبرگ FR برای شرایط مقاوم در برابر آتش که علاوه بر هسته گچی بوسیله الیاف شیشه پوشیده شده است. گچبرگ اف آر بوسیله کاغذهای صورتی پوشیده شده است و برای مکان هایی که نیاز است در برابر حریق مقاوم باشند مثل ستون‌های فلزی استفاده می‌شوند.
  4. گچبرگ FM از هسته گچی با مواد خاص و بوسیله الیاف شیشه مسلح شده است. گچبرگ اف ام بوسیله کاغذهای سبز رنگ مقاوم در برابر رطوبت پوشیده است.

بهترین و مناسبترین کناف برای کیش کدام است؟


کناف چیست و چرا به اجرای کناف نیاز داریم؟

کناف جدیدترین نسل سقف کاذب است که جایگزین رابییس شده است. به دلیل ساز و کار خشک اجرای سریع و تمیزتری دارد و علاوه بر آن برای سبک سازی ساختمان گزینه درستی است و دیگر نیازی به جوشکاری میلگرد ندارد.

بهترین و مناسب‌ترین کناف در کیش کدام است؟

پانل ام آر مناسب‌ترین گچبرگی است که برای کیش و مناطق شرجی قابل استفاده است. به هیچ عنوان گچبرگ آر جی پیشنهاد نمی‌شود چون آب و هوای کیش به شدت شرجی و مرطوب است. در صورت اجرای گچبرگ آر جی کناف سریعا کپک می‌زند و یا رنگ و بتونه اجرا شده بر روی گچبرگ طبله می‌کند.

چرا به سقف کاذب نیاز داریم؟

  1. در اکثر پروژه ها تاسیسات و لوله های آب و برق و فاضلاب از زیر سقف اجرا می‌شوند و باید سقف کاذب اجرا کنیم تا بتوانیم این موارد را بپوشانیم و یک نمای یک دست را داشته باشیم.
  2. برای کنترل مصرف انرژی در اکثر پروژه ها نیاز است که ارتفاع سقف را توسط سقف کاذب کوتاه‌تر کنیم تا با مصرف کمتر انرژی بتوانیم محیط را گرم یا خنک نگه داریم.
  3. برای نورپردازی به شیوه‌های نوین نمی‌توانیم با سقف اصلی ساختمان انجام بدهیم و باید سقف کاذب اجرا شود تا بتوانیم داخل سقف کاذب اجرا شده نورپردازی دلخواه را انجام بدهیم.
  4. با اجرای کناف در کیش می‌توانیم طرح‌های دلخواه مثل نور مخفی، جاپرده ای، جالوستری و غیره اجرا کنیم.


چرا آذین پیمان را برای طراحی و اجرای کناف در کیش انتخاب کنیم؟

شرکت آذین پیمان کیش تامین کننده متریال کناف و زیرسازی‌های مخصوص کناف و حتی تمام اتصالات و ابزار آلات کناف در کیش است. آذین پیمان با سال‌ها تجربه و انجام پروژه های متعدد در زمینه کناف در کیش تخصص کافی برای طراحی و اجرای کناف در کیش را دارد. به دلیل دارا بودن کلیه محصولات و تیم تخصصی از نظر قیمت و کیفیت می‌تواند خدمات شایسته ای را تقدیم کند.


قیمت اجرای کناف در کیش چقدر است؟

قیمت طراحی و اجرای کناف در کیش نسبت به سرزمین اصلی بالاتر است و دلیل این موضوع هزینه حمل مصالح از سرزمین اصلی به کیش و بالاتر بودن هزینه های دستمزد در کیش است. این نتیجه گرانتر بودن هزینه های زندگی در کیش است. بصورت کلی هزینه اجرای کناف در کیش از حاصل جمع هزینه های بدست می آید.


  1. هزینه متریال مصرفی جهت اجرای پروژه
  2. هزینه حمل مصالح
  3. هزینه پرت مصالح
  4. هزینه دستمزد اجرا
  5. هزینه نظارت و مدیریت اجرا که توسط شرکت انجام می‌شود.

نمونه کارهای کناف و سقف کاذب آذین پیمان کیش

نمونه کارهای کناف و سقف کاذب آذین پیمان

طی سال‌های اخیر نهادهای دولتی و خصوصی که طرف قرارداد این شرکت بوده اند و افتخار شرکت آذین پیمان این بوده است که رضایت کارفرما را بطور قطعی بدست آورده است را می توانید مشاهده نمایید. ضمن اینکه ما در آذین پیمان سه اصل مهم را در راستای کار خود داریم:
  • در مشاوره به مشتری به خدمت فکر کنید (سود در امتداد خدمت است).
  • به پشتوانه نیروهای مجرب و متخصص می‌توان به تعهدات عمل کرد و کار با کیفیت در زمان مشخص به مشتری ارائه کرد.
  • شرکت آذین پیمان کیش فقط به دنبال جذب مشتری نیست بلکه برای خدمات پس از فروش اهمیت ویژه‌ای قائل است که مشتری با رضایت، وفادارار به مجموعه باشد.

تهیه مصالح و اجرای کناف به دو روش انجام می شود

روش اول: با یک پیمانکار قرارداد میبندند و تهیه مصالح و اجرای کناف را به پیمانکار می‌سپارند. در این روش شرکت ما تمام هزینه‌های جانبی مثل پرت و حمل را به عهده میگیرد و نظارت دقیق برای اجرای استاندارد کناف ایران را انجام می‌دهیم و حل تمامی چالش‌ها به عهده ماست.
روش دوم: کارفرما خودش اقدام به تهیه مصالح می‌کند و با نیروی اجرایی قرارداد فقط اجرا را می‌بندد. در این‌صورت احتمالا هزینه‌های کارفرما کاهش میابد ولی در مواردی به دلیل اطلاع نداشتن کارفرما از نحوه کار کناف احتمال دوباره کاری توسط نیروی اجرایی و یا پرت بیشتر از حد عرف باعث افزایش هزینه های کارفرما می‌باشد. ضمن اینکه احتمال دارد تیم اجرایی بخاطر نداشتن ناظر کیفیت اجرایی استاندارد را انجام ندهد.

مجله آذین‌پیمان

محلی برای حل چالش‌های شما

۱۵ مهر, ۱۴۰۲
آموزش نحوه گچکاری ساختمان

آموزش نحوه گچ کاری ساختمان (قسمت دوم)

گچ کاری ساختمان جرو اولین و اساسی ترین اقدامات در نازک کاری ساختمان است. یک گچ کاری صحیح و اصولی در زیبایی و جلوه ساختمان […]
۱۱ مهر, ۱۴۰۲
زیرسازی کناف سقف

زیرسازی کناف سقف (قسمت اول)

یکی از مهم ترین مراحل در اجرای کناف سقفی، زیرسازی کناف سقف است که به آن شاسی کشی نیز گفته می‌شود. اجرای اصولی و پایدار […]
۱۰ مهر, ۱۴۰۲
روش درزگیری کناف

روش درزگیری کناف

پس از اینکه پانل‌های گچی کناف اجرا گردید، باید به کمک بتونه مخصوص، درزگیری روی محل اتصالات و لبه‌های پانل ها و همچنین روی سوراخ […]